Tuesday, May 29, 2012

Ku jejak, negara itu.

Negara manakah saya jejak? Negara yg dok tengah famous tu la. Famous dengan artis-artis yg kiut miut tu la. Famous dengan artis yg sexy-sexy dan smart-smart tu la..Alah, senang cita tengok je la kat bawah nie.


Boleh teka x negara mana? Kalau bole teka anda hebat!


Clue kedua, tempat ni sejuk tapi aku pegi time musim bunga so tak sejuk sangat la tapi masih sejuk.. Amoi kat belakang tu pun boleh lagi pakai skirt dalam cuaca sejuk macam tu. Actually, dlm airport ada heater yg bagi tak rasa sejuk.. Aku saja la bajet pakai baju sejuk bagi nampak macam sejuk. Hehe


Tengok tulisan yang line first tu..Tengok la. Tulisan negara manakah? x kan la x tau lagi kot.. X kan la yg tu pun nak kena bagitau kot.. Penat la macam nie.. Hmm. Aku buat terok boleh.. Buat macam orang x tau tu.. Haha!! Sekali pandang pun orang dah bole teka yg  aku pergi K O R E A!!! fulaweh!!!  Tengok ada perkataan Incheon Airport pun dah tau negara mana kan..

Ya! Aku sangat sangat happy boleh jejak kaki ke Korea.Happy sampai hingus meleleh pun x sedar. Sebelum ni tengok dalam tv ja tapi 3 minggu lepas aku boleh pergi sana dan tengok dengan mata aku sendiri macam mana negara tu. Cantikkah? Orang-orang dia baik2 ka? Aku pergi melawat kat mana? Semua tu aku akan cerita entry yang seterusnya. Kalau nak cerita dekat entry ni semua memang sampai jumaat depan pun x habis lagi. Tunggu jangn tak tunggu..

3 comments:

ツchaMBBchokieyツ said...

Wah , bestnyaa g KOREA .

fazadegeldishere said...

hai..teringin di hati jugak nak jejak kaki ke Korea !

Athirah Bostaman said...

chaMBBchokiey: Best best. Rindu time kat sana.

fazadegeldishere : pasangkan niat, insyallah satu hari nnti bole pegi ka..