Friday, June 22, 2012

Korea Part 2

Seoul Worldcup Stadium




Ni la padang worldcup kat seoul. Tempat Park Ji Sung dok bermaharaja lela. Aku jumpa dia kot.. Pecaya la cakap aku ni. Stadium ni besar! Bersih! Rumput kat padang pun cantik je.


Masa kat sana kejap je. Pusing2 kat dalam stadium tu pastu blah dari situ.. Actually saja nak habiskan masa.
Nak tunggu flight pegi Pulau Jeju so pemandu pelancong tu bawak la pegi sini. At least aku penah la ad kenangan pegi stadium bola sepak. Kalau x, jangan harap aku nak pegi.


Uncle ni x letih ke berdiri macam tu. Aku tengok position dia x berubah pun sejak kami sampai situ n time kami nak balik pun dia still berdiri macam tu. 


Lantai shining betoi.. Mesti mop 50 kali sehari kan.. 


Kat hanger tu ada nama pemain bola sepak korea. Tapi aku x paham satu habuk pun. Aku pegang hanger sapa pun aku x tau, yang pasti cap jari aku dah ada kat hanger tu.. Ah terharu! Tu pun nak terharu kan.. 
x paham x paham 

To be continue.. ^_^

2 comments:

izyan said...

tirahh comeyy ! next entry please =DD

misZ eYeNa MarDyyA said...

wow..!bestnya p korea..follow u..!nnti citer lg yer..!^^